„Haut, Stein“ [Kůže, kámen] od Jakoba Ganslmeiera je cyklus fotografií, který se skládá ze dvou částí. Tu první tvoří barevné portréty lidí, kteří si zdlouhavě nechávají z těla odstranit ideologicky zabarvená tetování v souvislosti s jejich odchodem z krajně pravicové extremistické scény. Druhou část tvoří černobílé diptychy, zobrazující historické nacistické symboly, které jsou stále patrné v městské i venkovské architektuře a ve veřejném prostoru, a to i přesto, že došlo k tzv. denacifikaci, během které byly nacistické symboly odstraňovány. Oba cykly ukazují stopy hákových křížů, runového písma, portrétů vojáků atd. Přímým srovnáním těchto symbolů na kůži a v kameni, odstraněných nebo přepracovaných, ale do určité míry zachovalých, vytváří Ganslmeier napětí mezi individuální a kolektivní pamětí a odpovědností za přehodnocení dějin.
Fotograf Jakob Ganslmeier se soustředí na dlouhodobé dokumentární projekty. V rámci výzkumu se věnuje kultuře paměti a kolektivní paměti, extremismu a jeho mediálnímu obrazu. Za tímto účelem do tvorby fotografií často zapojuje přímo protagonisty svojí investigace.