„Schwarz, Rot, Braun“ [Černá, červená, hnědá] představuje výběr z Behrendtovy širší vizuální investigace „Alternative, 2019–20“, která zjišťuje, jakým způsobem je na sociálních sítích zobrazován vzestup německé krajní pravice. Otevírají se zde témata, jakými je vlastenectví, euroskepticismus a islamofobie, jakožto i představa o silných vůdcích a o heteronormativní nukleární rodině. Výběrem, reprodukcí a přeskupováním těchto obrazů z volně přístupných digitálních zdrojů jakými jsou kanály na YouTube a facebookové profily, poukazuje umělec na politický vývoj, přenos a manipulaci skrze rozpixelované, pomíjivé a recyklované obrazy. Prostřednictvím svých unikátních, ručně tónovaných kyanotypů v mřížce 7 krát 5, umožňuje Behrendt návštěvníkům vhled do obrazů, které jinak existují jen v jejich podvědomí.
Berlínský fotograf Norman Behrendt se zajímá o to, jak se politika a společenské změny projevují ve vizuálním světě. Kombinuje přitom dokumentární a konceptuální přístupy a zvláštní pozornost věnuje kompozici obrazů a jejímu technickému provedení a úpravám.