V období po znovusjednocení Německa fotografoval Ludwig Rauch členy neonacistické scény, z nichž někteří jsou aktivní i dnes. V té době si ještě nebyli vědomi možného mediálního dopadu, proto fotografovi umožnili nečekaně blízký pohled do jejich každodenního života. Z „rekvizit” extrémní pravice a rasového násilí, jakými jsou baseballové pálky, holé hlavy, bombery, boty Springer, se stal symbol, klišé, které platí dodnes. Rauchovy fotografie předávají přesně takový obrázek východoněmecké nacistické rodiny. Představení tohoto cyklu ve formě prezentace s komentářem historika umění Michaela Freitaga nám zamezuje vnímat snímky čistě z estetického hlediska: vybízí nás, abychom se zamysleli nad dobovostí i současností obsaženou v minulosti a nad tím, co nám fotografie mohou říci dnes.
Ludwig Rauch (narozen v Lipsku v roce 1960) vyrůstal v bývalé NDR a studoval fotografii u Arno Fischera. Navzdory zákazu publikování v celé NDR obsáhle dokumentoval socialistický stát a období přeměny, které následovalo. Vybraný cyklus představuje část jeho díla, která je věnována dokumentární formě z doby začátku jeho kariéry.